Важне вести
Почетна / Вести / ОГЛАШАВА ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

ОГЛАШАВА ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

Република Србија

Општина Бољевац

Општинска управа

општине Бољевац

Број: 111-7/2022III-01

23.09.2022. године

Б О Љ Е В А Ц

Датум оглашавања: 23.09.2022. године.

Датум истека рока за пријављивање: 01.10.2022. године.

На основу чл. 4. и 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 113/2017- др. закон, 95/2018 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/2020 – др. закон и 123/2021 – др. закон) и чл. 4. и 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (Службени гласник РС“, бр. 95/2016 и 12/2022), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава   51 Број: 112-5133/2022 од 29. јуна 2022. године Општинска управа Oпштине Бољевац

О  Г Л А Ш А В А

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХРАДНИХ МЕСТА

I Орган у коме се раднa местa попуњавају:

Општинска управа општине Бољевац , ул. Kраља Александра 24.

II Радна места које се попуњавају:

У Општинској управи општине Бољевац, путем интерног конкурса попуњавају се следећа радна места:

1. Одељењe за урбанизам, обједињену процедуру и извршења и имовинско правне послове и то:

Радно место: Имовинско правни послови.

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: решава имовинско правна питања у поступку експропријације, административног преноса, деекспропријације и денационализације; обавља административно техничке послове у поступку давања у закуп, отуђења, размене и дригух поступака у складу са Законом о јавној својини; обавља административне   техничке   послове  у  поступку  за  признавање  права  и   враћању  пољопривредног земљишта, утрина и пашњака и задружне имовине у складу са законом, учествује у уређењу земљишта путем комасације;  учествује у припреми средњорочних и годишњих програма уређивања грађевинског земљишта са другим надлежним службама; доноси решење о утврђивању земљишта за редовну употребу објекта и формирању грађевинске парцеле; доноси решење по захтеву за конверзију; обавља и друге имовинско правне послове у складу са законом; прати прописе из области урбанизма, грађевинарства, просторног планирања и других прописа из надлежности одељења; помаже обрађивачима у креирању одлука и аката из надлежности одељења; учествује у припреми одлука за Скупштину и Општинско веће из надлежности Одељења; обавља административне послове за потребе Комисије за расподелу скупштинских станова и станова Општинске управе и води евиденцију и документацију о њима;  обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководица Одељења.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу Одељења.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година  проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;) – провераваће се писмено,

2) стручно-оперативни послови (методе и технике опсервацијеприкупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено.

 

             Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о основама својинскоправних односа;) – провераваће се писмено.

             

         2. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за буџет и то:

Радно место: Послови припреме и праћења буџета.

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: прати и проучава законске прописе које регулишу материју из области материјално финансијског пословања, финансија и јавне потрошње; координира, усклађује и планира извршавање послова и радних задатака службе у оквиру Одељења; учествује у припреми нацрта буџета, финансијских планова дирктних и индиректних корисника и завршног рачуна буџета;координира послове везане за контролу буџета, буџетског рачуноводства и извештавања; стара се о квалитетном и благовременом извршавању послова из надлежности службе; учествује у изради завршних рачуна и консолидованог рачуна трезора, као и  у припреми буџета и састављању Одлуке о буџету; врши електронско плаћање из буџета субјектима према којима буџет има обавезе на основу Одлуке о буџету; прати законске прописе који регулишу област јавних финансија; врши праћење и пражњење средстава  депозитног рачуна; врши обрачун и слагање обавеза, прима и припрема документацију за обрачун, припрема и израђује извештаје и планове; саставља извештаје за Скупштину општине Бољевац, Општинско веће, Председника општине и ресорна министарства;  обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, руководиоца Одељења и шефа Одсека.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

           

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) финансијско-материјални послови (методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавања; терминологију, стандарде, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања;) – провераваће се писмено,
2) административно-технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података;) – провераваће се писмено.

Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Уредба о буџетском рачуноводству;) – провераваће се писмено.

           3. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за рачуноводство и јавне набавке и то:

Радно место: Службеник за јавне набавке

           Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: у поступцима јавних набавки обавља све административно-техничке послове за Комисију; учествује у планирању набавки; координира радом Комисије за јане набавке; пружа стручну помоћ комисији у вези са спровођењем поступка јавне набавке; уколико није члан комисије, пружа помоћ комисији у изради конкурсне документације, записника о отварању понуда и извештаје о стручној оцени понуда; израђује акте у поступку јавне набавке; припрема и објављује огласе о јавној набавци, објављује план набавки, измене и допунеплана и друге акте на порталу јавних набавки; прикупља податке и сачињава извештај о јавној набавци; одговоран је за благовремену доставу тромесечних извештаја Управи за јавне набаке; евидентира све радње и акте током спровођења поступка и извршења јавне набавке; води евиденицју свих закључених уговора о јавној набавци и евиденцију добављача; одговоран је за транспарентност јавне набавке, обезбеђивање конкуренције, благовремено и ефикасно спровођење јавне набавке. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и  руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области правних, економских или машинских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 3 године радног искуства у струци, стручни испит за службеника за јавне набавке, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

            У изборном поступку проверавају се:

            Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) послови јавних набавки ( методологију за припрему и израду плана јавних набавки; методологију за припрему документације о набавци у поступку јавних набавки;) – провераваће се писмено.

               

   Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, Правилник о ближем уређивању поступка јавних набавки) – провераваће се писмено,

2) Прописи из делокруга радног места (Закон о јавним набавкама) – провераваће се писмено,

3) Софтвери (посебни софтвери неопходни за рад на радном местуПортал јавних набавки) – провераваће се писмено.

               

4. Одељење за локални економски развој, привреду, пољопривреду, ванредне ситуације и одбрану и то:

Радно место: Послови ванредних ситуација и противпожарне заштите

Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: израђује посебне планове којима се обезбеђује извршавање обавеза у случају елементарних и других већих непогода у миру; учествује у припреми  одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите и обезбеђује њено спровођење; израђује план и програм развоја система заштите и спасавања на територији Општине;  обавља административне послове Штаба за ванредне ситуације; ради на изради процене угрожености и плана заштита и спасавања у ванредним ситуацијама; обавља и друге послове који су у надлежности јединице локалне  самоуправе по Закону о ванредним ситуацијама; обавља послове које се односе на обезбеђење неопходних услова за остваривање противпожарне заштите у складу са Законом;  организује обуку и тестирање запослених у области противпожарне заштите; стара се о исправности апарата за противпожарну заштиту и обезбеђује редовно сервисирање; обавља послове који се односе на контролу уласка и изласка лица као и изношење ствари из објеката Општинске управе у вези са противпожарном заштитом; даје потребне информације у вези противпожарне заштите, обилази просторије и двориште Општинске управе у циљу спречавања нежељених последица у вези противпожарне заштите; обавља стручно-оперативне  послове  припремања седница Штаба за ванредне ситуације; води записник и израђује извод из записника са седнице Штаба и појединачних аката Штаба; учествује и изради нацрта Процене угрожености од елементарних непогода и других несрећа на територији општине; учествује у изради нацрта Планова заштите и спасавања у ванредним ситуацијама општине; учествује у изради нацрта Плана и програма развоја система заштите и спасавања на територији општине; учествује у изради нацрта Одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине; учествује у формирању, опремању и обуци јединица цивилне заштите опште намене општине; учествује у изради нацрта Плана функционисања цивилне заштите у општини; учествује у изради нацрта Одлуке о одређивању оспособљених правних лица за заштиту и спасавање у општини; учествује  у изради Оперативног плана одбране од поплава другог реда у општини; прати  опасности на територији општине и  предлаже предузимање одговарајућих превентивних и оперативних мера и сарадњу са субјектима заштите и спасавања; координира са месним заједницама у случајевима елементарних непогада; обавља послове координације планова развоја месних заједница са плановима развоја  Општине; стара се о равномерном развоју и улагањима у месне заједнице на територији општине Бољевац;  стара се о одржавању система за јавно узбуњивање становништва на територији општине у исправном стању; обавља управне послове у вези са водопривредом;  учествује  у изради Оперативног плана одбране од поплаве воде другог реда у општини; прати појаву града и доставља годишњи извештај Хидрометорлошком заводу Београд; обавља послове заштите и коришћења вода; обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководиоца Одељења.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области  економских, организационих, индустријског менаџмента, машинских, рударских, шумарских, пољопривредних, електротехничких, заштите на раду или техничких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три  године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

У изборном поступку проверавају се:

          Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) стручно-оперативни послови ( методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено,

2) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;), – провераваће се писмено,

3)административно-технички послови (канцеларијско пословање; методе и технике прикупљања података ради даље обраде;) – провераваће се писмено,

             Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и актиз надлежности и организацијеоргана (Статут Општине Бољевац, План функционисања цивилне заштите;) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама, Закон о заштити од пожара;) – провераваће се писмено.

5. Одељење за локални економски развој, привреду, пољопривреду, ванредне ситуације и одбрану,  Одсек за локални економски развој и то:

Радно место: Послови економског развоја

Звање: Саветник.

     Број извршилаца 1

Опис послова: Организује и координира активности у циљу промоције вредности и принципа функционисања ЕУ, информише  руководство општине о ЕУ програмима и току преговора за приступање ЕУ, прати прописе ЕУ од локалног значаја. Прати и прикупља информације о новим ЕУ програмима и фондовима важним за локалну самоуправу, пружа подршку и координира активности за аплицирање код ЕУ фондова. Анализира и процењује постојеће програме подршке ЕУ, идентификује потенцијалне партнере из ЕУ ради заједничког учешћа на пројектима, обавља мониторинг и евалуацију спровођења пројеката и припрема извештаје о пројектима. Обавља аналитичко-оперативне послове који се односе на припрему и реализацију развојних пројеката, обезбеђење додатних финансијских средстава. Припрема и учествује у реализацији јавних набавки по ПРАГ процедури. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

Услови: високо образовање из научне области eкoнoмских, инжењерства заштите животне средине, рударско-геолошких, организационих, тeхничких, пoљoприврeдних, прaвних, грaђeвинских, менаџерских, биолошких, машинских и друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит,потребне компетенције за рад на радном месту.

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) студијско-аналитички послови (методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израде извештаја о стању у области; технике и методе спровођења еx-ante и еx-post😉 – провераваће се писмено,

2) послови управљања програмима и пројектима (планирање, припрему пројектног предлога и изворе финансирања; реализација пројеката;) – провераваће се писмено.

Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, План развоја општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе;) – провераваће се писмено.

III Место рада: Општинска управа општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24,

IV  Aдреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општинска управа општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, са назнаком: ЗА ИНТЕРНИ КОНКУРС“.

V Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Вања Мицаревић, телефон: 030-463-653.

VI Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 23.09.2022. године и истиче 01.10.2022. године.

VII Докази који се прилажу уз пријаву на интерни конкурс:

Пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству, изјаву у којој се кандидат опредељује да ли ће сам прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега, извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема, доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, доказ о радном искуству у струци, уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, потврда да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издата од стране државних органа у коме је учесник у интерном конкурсу био у радном односу.

Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији.

VIII Трајање радног односа: за наведенa раднa местa, радни однос се заснива на неодређено време.

IX Провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку:

Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, обавиће се провера стручних оспособљености вештина и знања која се вреднују у изборном поступку биће проверена у просторијама Општинске управе општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24, о чему ће кандидати бити обавештени телефонским путем или електронском поштом на бројеве или адресе које су навели у пријави.

X Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време код Општинске управе општине Бољевац, којаоглашава интерни конкурс.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене.

Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао вршилац дужности начелника Општинске управе општине Бољевац.

Овај оглас објавити на web страници www.boljevac.org.rs и на огласној табли Општинске управе општине Бољевац.

Сви изрази, појмови, именице придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Датум објављивања: 23.09.2022. године.

​​​​​​​​​ ​ ВД НАЧЕЛНИКА
​​​​​​​​​​Александар Симић

Препоручујемо

Јавни позив за учешће у јавној расправи о Нацрту Стратегије развоја туризма општине Бољевац 2024-2030. година

Закључак Већа о утврђивању Нацрта Програм јавне радправе о Нацрту стратегије ZZSKNIS765 Стратегија развоја туризма …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *