Важне вести
Почетна / Вести / ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

Република Србија

Општина Бољевац

Општинска управа

општине Бољевац

Број: 111-14/2023III-01

01.06.2023. године

Б О Љ Е В А Ц

На основу чл. 4. и 94. Закона о запосленима у аутономнимпокрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 113/2017- др. закон, 95/2018 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/2020 – др. закон и 123/2021 – др. закон) и чл. 11., 12., 12a. и 13. Уредбе о спровођењуинтерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе(Службени гласник РС“, бр. 95/2016 и 12/2022), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-737/2023 од 30. јануара 2023. године Општинска управа Oпштине Бољевац

О  Г Л А Ш А В А

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХРАДНИХ МЕСТА

I Орган у коме се раднa местa попуњавају:

Општинска управа општине Бољевац , ул. Kраља Александра 24.

II Радна места које се попуњавају:

У Општинској управи општине Бољевац, путем јавног конкурсапопуњавају се следећа радна места:

1. Одељење за општу управу, скупштинске послове и пословемесних заједница и то:

Радно место: Послови друштвене бриге о деци и инвалидскоборачке заштите.

           Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: обавља послове из области друштвене бриге о деци, породиљских одсуства и одсуства са рада ради неге детета, остале накнаде по основу рођења детета, дечијег додатка, родитељског додатка, једнократне накнаде за рођење детета у складу са Законом и прописима Општине, накнада-регресирање трошкова боравка у предшколској установи, провреа редовног похађања школе и вакцинација деце за родитељски додатак, тромесечна провера редовног похађања школе за дечији додатак и додатне рате за дечији додатак, достављање потврде о доприносима породиљама, вођење евиденције и обавештавање школе о деци која треба да похађају припремни предшколски програм и основну школу, прикупљање целокупне документацији за подносиоце захтева преко е-ЗУП-а, обавља послове из области личне и породичне инвалиднине и осталих права из области инвалидско борачке заштите у складу са Законом и прописима Општине, ажурирање апликација борачке и инвалидске заштите и уношење података везано за исплату и доношење решења из ове области, обавља административно техничке послове – послове координатора  интерресорене комисије за децу са посебним потребама,у складу са уредбом владе прикупљља документацију и доноси решења о енергетски угоженом  купцу, припрема потребне информације за Скупштину општине, Општинског већа,  Председника општине   из  области које прати, прати прописе који уређују ове области,  врши и друге послове по налогу начелника Општинске управе.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад одговара руководиоцу Одељења.

Услови: високо образовање из научне области правних наука и менаџмента на  основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковнимстудијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичкимструковним студијама, односно на основним студијама у трајању однајмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручнииспит, потребне компетенције за рад на радном месту.

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној областирада и то:

1) управно-правни послови (општи управни поступак; правилаизвршења решења донетих у управним поступцима; посебнеуправне поступке.) – провераваће се писмено,

2) стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израдепрегледа података; технике израде општих, појединачних и другихправних и осталих аката) – провераваће се писмено.

 

             Посебне функционалне компетенције за одређено радно    место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, Oдлуке о  признавању права на једнократну новчану помоћ за новорођено дете) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закона о финансијскојподршци породици са децом Закон о правима бораца, војнихинвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица, Правилник о начину вођења јединствене евиденције података) – провераваће се писмено.

               

         2. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за буџет и то:

Радно место: Послови припреме и праћења буџета.

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: прати и проучава законске прописе које регулишу материју из области материјално финансијског пословања, финансија и јавне потрошње; координира, усклађује и планира извршавање послова и радних задатака службе у оквиру Одељења; учествује у припреми нацрта буџета, финансијских планова дирктних и индиректних корисника и завршног рачуна буџета;координира послове везане за контролу буџета, буџетског рачуноводства и извештавања; стара се о квалитетном и благовременом извршавању послова из надлежности службе; учествује у изради завршних рачуна и консолидованог рачуна трезора, као и  у припреми буџета и састављању Одлуке о буџету; врши електронско плаћање из буџета субјектима према којима буџет има обавезе на основу Одлуке о буџету; прати законске прописе који регулишу област јавних финансија; врши праћење и пражњење средстава  депозитног рачуна; врши обрачун и слагање обавеза, прима и припрема документацију за обрачун, припрема и израђује извештаје и планове; саставља извештаје за Скупштину општине Бољевац, Општинско веће, Председника општине и ресорна министарства;  обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, руководиоца  Одељења и шефа Одсека.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области економскихнаука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичкимструковним студијама, односно на основним студијама у трајању однајмање четири године или специјалистичким студијама нафакултету и завршен приправнички стаж или најмање пет годинапроведених у радном односу код послодавца и положен државнистручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

           

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређенојобласти рада и то:

1) финансијско-материјални послови (буџетски систем РепубликеСрбије; методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавања; терминологију, стандарде, методе и процедуре изобласти буџетског рачуноводства и извештавања; поступакизвршења буџета; релевантне софтвере) – провераваће се писмено,
2) административно-технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција.) – провераваће се писмено.

Посебне функционалне компетенције за одређено радно                       место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Уредба о буџетском рачуноводству, Правилник о стандардномкласификационом оквиру и контном плану за буџетски систем) провераваће се писмено.

           3. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за рачуноводство и јавне набавке и то:

Радно место: Послови материјално-финансијскогкњиговодства

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: Обавља сложене послове који су прецизно одређени и подразумевају примену утврђених метода рада, поступака, стручних техника са јасним оквиром самосталног деловања, уз повремени надзор непосредног руководиоца. Поседује способност да проблеме решава без појединачних упутстава непосредног руководиоца и уз обраћање непосредном руководиоцу само када је проблем сложен и захтева додатно знање и искуство. Обавља нормативно-правне послове везаних за учествовање у припреми делова нацрта свих врста нормативних аката из надлежности јединица локалне самоуправе и Општинске управе. Обавља управоправне послове првостепеног управног поступка, израда првостепених управних аката. Обавља студијско-аналитичких послова, учествује у припреми извештаја и информација о утврђеном стању, делова елабората, студија, програма, пројеката, планова и процене у одговарајућој области, прати реализацију и припрема извештаје о извршењу стратегија и пројеката, даје мишљења у вези примене прописа и општих аката из надлежности органа, ради на стварању и ажурирању базе података из надлежности органа. Врши квартално усаглашавање са главном књигом трезора. Обавља послове управљања дугом и врши периодично извештавање Министарства финансија – Управе за трезор о кредитним обавезама локалне власти, о оствареним приходима и изврешним расходима буџета. Обавља послове књижења по функционалној и економској класификацији у главној књизи трезора, води помоћне књиге прописане Правилником. Вршисравњење са помоћним књигама и саставља билансе, извештаје и информације о завршном рачуну. Обавља послове евидентирања прихода, примања и извршених појединачних расхода и издатака, промена на имовини, обавезама и изворима финансирања, спроводи поступак евидентирања одобрених измена и преусмеравања апропријација, врши усаглашавање обавеза и потраживања са добављачима и друге послове у складу са законом и актима органа општине. Учествује у изради завршних рачуна директних корисникабуџета и информација за завршни рачун консолидованог рачуна трезора локалне власти. Одговоран је за законитост послова које обавља, за свој рад одговоран је шефу одсека, начелнику одељења и начелнику општинске управе. Испуњава мерила за обављање умерено високог нивоа сложености послова, умерено висок ново самосталности у раду, умерено висок ниво одговорности за правилну примену утврђених метода рада поступака и стручних тeхника, што не укључује одговорност за руковођење. Умерено висок ниво учесталости пословне комуникације- контакти унутар и изван органа чија је сврха пружање савета и прикупљање или размена битних информација.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области економскихнаука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичкимструковним студијама, односно на основним студијама у трајању однајмање четири године или специјалистичким студијама нафакултету и завршен приправнички стаж или најмање пет годинапроведених у радном односу код послодавца и положен државнистручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

           

              У изборном поступку проверавају се:

            Посебне функционалне компетенције у одређеној                  области рада и то:

1) финансијско-материјални послови (буџетски систем РепубликеСрбије; методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавања; терминологију, стандарде, методе и процедуре изобласти буџетског рачуноводства и извештавања; поступакизвршења буџета; релевантне софтвере;) – провераваће се писмено.

2) административно-технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција) – провераваће се писмено.

           

   Посебне функционалне компетенције за одређено радно    место и то:  

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације         органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,

2) Прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Уредба о буџетском рачуноводству, Правилник о стандардномкласификационом оквиру и контном плану за буџетски систем) – провераваће се писмено.

               

4. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за пореску администрацију и то:

Радно место: Порески контролор

Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: прима, обрађује и уноси податке из пореских пријава за локалне јавне приходе за које се решењем утврђује обавеза; обрађује и уноси податке из пореских пријава за порез на имовину физичких и правних лица; ажурира базу података и припрема је за штампу; штампа решење о утврђивању пореза и накнада;  води евиденцију о току доставе; појединачно уноси податак о датуму достављења решења о утврђивању пореза, локалних комуналних такси и накнада; прима дневне изводе пролазних рачуна локалних јавних прихода и књижи их по појединим обвезницима;  упоређује евиденцију из локалне пореске администрације са евиденцијом из управе за трезор; врши усаглашавање са евиденцијом пореских обвезника; саставља завршни рачун по истеку календарске године; сарађује са овлашћеним програмером испоручиоца софтверског решења; обавља послове принудне наплате локалних јавних прихода; обавља и друге послове из делокруга рада Одељења, а по налогу руководиоца Одељења.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области економских наука на студијама другог степена, основним академским студијамау обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова,  мастер академске студије, специјалистичке академске студије, специјалистичке струковне студије, односно на основним студијама у трајању од четири године или специјалистичким студијама на факултету  које су законом изједначене са тим студијама у погледу права која из њих произлазе, најмање три  године радног искуства у струци, положен државнистручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

У изборном поступку проверавају се:

          Посебне функционалне компетенције у одређеној областирада и то:

1) стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израдепрегледа података; методе анализе и закључивања о стању у области; поступак израде стручних налаза; методе и технике израдеизвештаја на основу одређених евиденција; технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) – провераваће се писмено.

         

            Посебне функционалне компетенције за одређено радноместо и то:

1) Планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,

2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалнојсамоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе ,Закон о општем управном поступку, Закон о пореском поступку и порескојадминистрацији, Закон о порезима на имовину, Закон о прекршајима) – провераваће се писмено.

III Место рада: Општинска управа општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24,

IV  Aдреса на коју се подноси пријава за јавни конкурс:

Општинска управа општине Бољевац, – Конкурсној комисији за спровођење јавног конкурса за попуњавање извршилачког радног места, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: ЗА ЈАВНИ КОНКУРС (са назнаком за које радно место се пријављује).

V Лице које је задужено за давање обавештења о јавномконкурсу: Александар Симић, телефон: 030-463-412.

VI Рок за подношење пријаве на јавни конкурс је 15 дана од дана објављивања обавештења о јавном конкурсу у дневном листу Политика.

VII Докази који се прилажу уз пријаву на јавни конкурс:

Пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству, изјаву у којој се кандидат опредељује да ли ће сам прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега, извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема, доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, доказ о радном искуству у струци, уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, потврда да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издата од стране државних органа у коме је учесник у јавном конкурсу био у радном односу.

Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији.

Поред тога, у огласу о јавном конкурсу за попуњавање радног места наводи се да је пробни рад у трајању од 6 месеци обавезан за оне који раније нису заснивали радни однос у органима аутономне покрајине, јединици локалне самоуправе, градској општини или државном органу. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.

Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку  прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.

Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.

Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандитат учинити сам.

Пример изјаве се налази на сајту Општине Бољевац  www.boljevac.org.rs .

Попуњену изјаву је неопходно доставити уз наведене доказе како би орган могао даље да поступа

VIII Трајање радног односа: за наведенa раднa местa, радни однос се заснива на неодређено време.

IX Провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку:

Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, обавиће се провера стручних оспособљености вештина и знања која се вреднују у изборном поступку биће проверена у просторијамаОпштинске управе општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24, о чему ће кандидати бити обавештени телефонскимпутем или електронском поштом на бројеве или адресе које сунавели у пријави.

X Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве илинепотпуне пријаве, биће одбачене.

Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именоваланачелница Општинске управе општине Бољевац.

Овај оглас објавити на web страници www.boljevac.org.rs, на огласној табли Општинске управе општине Бољевац и дневном листу Политика.

Сви изрази, појмови, именице придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

ИЗЈАВА

ОБАВЕШТЕЊЕ

​​​​​​​​​ ​  НАЧЕЛНИЦА

​​​​​​​​            Александра Драгојевић Ђорђевић

Препоручујемо

Јавни позив за учешће у јавној расправи о Нацрту Стратегије развоја туризма општине Бољевац 2024-2030. година

Закључак Већа о утврђивању Нацрта Програм јавне радправе о Нацрту стратегије ZZSKNIS765 Стратегија развоја туризма …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *