СЛУЖБЕНИК НА ПОЛОЖАЈУ У II ГРУПИ: заменик начелника Oпштинске управе
Oпштине Бољевац
- Орган у ком се радно место попуњава:
Општинска управа Бољевац
- Положај којн сс попуњава:
заменик начелника Општинске управе Општине Бољевац Звање: службеник на положај II група
- Опис послова на радном месту:
- Замењује начелника Општинске управе у случају његове одсутности или спречености да обавља своју дужност, у складу са Законом, Статутом општине, одлукама Скупштине општине, Општинског већа и Председника општине
- Обавља послове бесплатне правне помоћи и друге послове из надлежности Општинске управе по овлашћењу начелника управе.
- Условн за запослење на радпом месту:
- Да је пунолетан држављанин Републике Србије;
- Да има стечено високо образовањс из научнс области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету;
- Да има најмање 5 година радног искуства у струци;
- Да има положен државни стручни испит;
- Да није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци;
- Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
- Ако има потребне компетенције за рад на радном месту.
Лице које нема положен државни стручни испит, може да поднесе пријаву на конкурс, али је дужно да достави доказ о положеном стручном испиту у року од 20 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс. Ако лице не поднесе доказ о положеном државном стручном испиту, његова пријава ће бити одбачена.
- Врста радног односа
Радни однос на одређено време
- Трајање рада на положају
Рад на положају траје 5 година.
- Место рада
Општинска управа Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24, 19370 Бољевац
- Компетенције које се проверавају у изборном поступку
У изборном поступ ку се проверавају опште и посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
- Начин провере компетенција
- У изборном поступку провера ОФК-а и ПФК-а вршиће се обједињено. Провера општих и посебних функционалних компетенција писаним путем (симулацијом) и разговор са комисијом
- Опште функционалне компетенције провераваће се заједно са посебним функционалним компетенцијама, где ће комисија приликом састављања задатака посебно водити рачуна о томе да кроз задатке омогући проверу посебних и проверу општих функционалних компетенција, и то:
- Организација и рад органа аутономне покрајне односно локалне самоуправе у Републици Србији,
- Пословна комуникација,
- Дигитална писменост.
- Посебних функционална компетенција:
- за област рада послови руковођења – управљање људским ресурсима, организационо понашање, управљање променама;
- студијско-аналитички послови – методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израде извештаја о стању у области; технике и методе спровођења ex-ante и ex-post анализе ефеката јавних политика/прописа и консултативног процеса и израде одговарајућих извештаја; идентификовање ресурса неопходних за управљање јавним политикама – costing; методологију припреме докумената јавних политика и формалну процедуру за њихово усвајање; методологију праћења, спровођења, вредновања и извештавања о ефектима јавних политика;
- за област рада управно – правни послови – општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима; посебне управне поступке;
- за радно место – 1) планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, Одлука о организацији општинске управе Општине Бољевац);
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе, Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, Закон о буџетском систему, Закон о јавним службама, Закон о јавним предузећима, Закон о јавној својини, Закон о планирању и изградњи, Закон о комуналним делатностима, Закон о заштити животне средине, Закон о порезу;
Писана провера путем симулације врши се радом на рачунару.
Након што кандидати заврше задатак, усмена провера врши се разговором са комисијом.
- У изборном поступку вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцнјама провера следећих понашајних компетенција:
- Управљање информацијама; Управљање задацима и остваривање резултата; Оријентација ка учењу и променама; Изградња и одржавање професионалних односа; Савесност, посвећеност и интегритет; Управљање људским ресурсима и Стратешко управљање.
Проверу понашајних компетенција вршиће Служба за управљањс кадровима Владе Републике Србије.
Након провере понашајних компетенција обавиће се завршни разговор са комисијом (усмено), на којем ће се вршити процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе.
- Достављање доказа при подношењу пријаве
Уколико имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања ове компетенције, можете тај доказ у оригиналу или овереној копији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс. г
Напомена: Ако не доставите наведени доказ, провера наведених компетенција извршиће се писаним путем. Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша компетенција на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ове компетенције, без обзира на достављени доказ.
- Докази који се достављају током изборног поступка
Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од
5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе:
- оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема;
- оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство);
Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању/именовању/постављењу или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као повсрени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Фотокопије докумената које нису оверене од странс надлсжног органа неће се разматрати.
Напомена: Орган, по службеној дужности, на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/2023 – одлука УС), за кандидате прибавља:
- уверење о држављанству;
- извод из матичне књиге рођених;
- уверење МУП-а да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци;
- доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима/доказ о положеиом правосудном испиту.
Ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.
- Предност код избора кандидата
На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС, број 18/2020).
- Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве
Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији општине Бољевац (http://www.boljevac.org.rs/) или лично преузети Општинској управи.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве у органу путем имејл адресе наведене у пријави.
XIV Рок за подношење пријава
Рок за подношење пријава је 15 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања – оглашавања обавештења о јавном конкурсу Општинске управе општине Бољевац у дневним новинама које се дистрибуирају за целу територију Републике Србије „Политика“.
XV Адреса на коју се подносе пријаве
Општинском већу општине Бољевац, са назнаком „За јавни конкурс за попуњаваље положаја-НЕ ОТВАРАТИ“. Пријаве се подносе путем поште или непосредно предајом на писарници Општинске управе Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24, 19370 Бољевац
XVI Место, дан и време када ће се спровести избории поступак
Изборни поступак ће се спроводити у згради Општинске управе Бољевац, о чему ће кандидати бити обавештени путем имејл адресе наведене у обрасцу пријаве најкасније 3 дана пре почетка поступка.
XVII Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Александар Симић, телефон: 030 463-412.
* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматнчком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Линк ка обрасцу пријаве за ово радно место http://www.boljevac.org.rs/radni-odnosi-konkurs/
Овај оглас објављен је на огласној табли Општинске управе Бољевац и на веб презентацији. Обавештење о оглашеном јавном конкурсу за попуњавање положаја објављсно је у днсвном листу „Политика“ .
Број: 06-15/2025-II/15.3
У Бољевацу, 07.03.2025. годнне
ОПШТИНСКО ВЕЋЕ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ
ПРЕДСЕДНИК ВЕЋА
Слађан Ђимиш