Важне вести
Почетна / Вести / О Г Л А С за давање у закуп дела пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

О Г Л А С за давање у закуп дела пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС“, бр. 16/2018) , члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист општине Бољевац“, бр. 20/2018 и 28/2018)  и Одлуке о покретању поступка  за давање у закуп дела  Зграде индустрије коже и крзна у својини општине Бољевац јавним надметањем  бр. 06-74/2019-II/1.1 од 11.07.2019. године,  Комисија за  спровођење поступка давања у закуп дела пословног простора  у својини Општине Бољевац Зграде културе – ДОМ КУЛТУРЕ – Рујиште јавним надметањем, објављује

О Г Л А С за давање у закуп дела пословног простора  у својини Општине Бољевац  јавним надметањем

I

Објављује се оглас за давање у закуп дела пословног простора  у својини Општине Бољевац Зграде културе – ДОМ КУЛТУРЕ – Рујиште- јавним надметањем која се налази на КП. бр. 7607/2, број зграде 1, објекат изграђен без одобрења за градњу, потес Село, у површини 36 m2, уписане у Лист непокретности бр. 310  К.О. Рујиште. на временски период од 5 (пет)  година, по почетној цени закупа од 2.376,00 динара месечно.            Пословни простор даје се у закуп  ради  обављања услужне делатности – трговина.

II

Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.     Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, смеће, воде, канализације и сл.)

III

Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може  се давати у подзакуп.                Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.  Закуподавац може једнострано раскинути Уговор о закупу ако закупац не плати дуг ни у року од 15 дана од дана достављања фактуре, ако непокретност користи супротно намени предвиђеној Одлуком, ако непокретност изда у подзакуп, ако не измирује друге обавезе преузете уговором о закупу-плаћање електричне енергије и сл. а у складу са Уговором и у другим случајевима предвиђеним уговором,  Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини Општине Бољевац и Законом о облигационим односима.

V

This clinically approved drug works effectively to induce erection after relaxing the muscle cells of the bloodstream and increasing the amount of blood flow to the cipla tadalafil penis. Consuming curd daily during summer helps to on sale here shop for viagra increase intestinal flora – friendly bacteria present in intestine. They are capable of performing surgeries and treat problems about cialis uk http://cute-n-tiny.com/category/cute-animals/page/25/ urination. But with whopping 9.8 million men alcoholics it is much lesser. cialis 5mg price Право учешћа у јавном надметању имају физичка лица,  предузетници и правна лица.     Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве: за физичка лица- име и  презиме, адреса, јединствени матични број грађана, број личне карте; за предузетнике:- име и презиме предузетника,  адреса, број личне карте, јединствени матични број граћана,  назив радње, матични број; за правна лица : назив и седиште , копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лидце које заступа подносиоца пријаве.     Поред наведеног пријава треба да садржи и:  – пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,       назнаку непокретности  за коју се  подноси пријава,       делатност која ће се обављати,    – висину понуђене закупнине,        изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,   –  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа       – доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац, – доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац, – број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.          Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.     Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.

VI

Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 22.07.2019. године на адресу: Општина Бољевац – Комисија за спровођење поступка давања у закуп дела пословног простора  у својини Општине Бољевац Зграде културе – ДОМ КУЛТУРЕ – Рујиште јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп  пословног простора у својини општине Бољевац  јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.     На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

   VII

Отварање понуда ће се одржати 24.07.2019. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Општине Бољевац.

VIII

На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.     Лице за контакт је  Нели Ђорђевић, телефон  030/ 463-412, 463-413.

X

Оглас објавити у дневном листу Политика и на сајту Општине Бољевац.   Број:  06-74/2019-II/1 Бољевац,  12.07.2019. године

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *