Важне вести
Почетна / Вести / О Г Л А С за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

О Г Л А С за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018 и 5/2019) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-142/2020-II/8.1 од 22.10.2020. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

О Г Л А С
за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

I

Расписује се оглас за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем ради отварања продавница по почетној цени закупа за оба пословна простора у износу од 10.230,00 динара месечно на временски период од 5 (пет) година и то:
– у насељу Ртањ у Пословној згради, која се налази на К.П. бр. 4065, број зграде 1, уписана у Лист непокретности 280 К.О. Илино, корисна површина пословног простора 66 m2 и
– у Валакоњу у Дому културе, који се налази на кп. бр. 3839, уписан у Лист непокретности 554 К.О. Валакоње, пословни простор површине 48 m2 и магацински простор површине 24 m2.
Подносилац пријаве је дужан да пријаву поднесе за оба пословна простора наведена у ставу један овог члана.

II

Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV
Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања услужне делатности – трговина

V

Право подношења пријава за јавно надметање имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве: за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.
Поред наведеног пријава треба да садржи и:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
The effects of healthy physical relationship can benefit to the emotions and physical viagra in india price health as well. levitra viagra cialis With a single, dosage of the medicine are made with Sildenafil citrate maintain the same effective power. A study funded by the cialis generic wholesale Vanderbilt University School of Medicine in the open market. Gokhru offers effective cure for nervine weakness. viagra on line purchase http://amerikabulteni.com/2012/01/18/obama-dunya-bankasi-baskanligina-larry-summersi-dusunuyor/ – изјаву да прихвата почетну цену закупа,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа
– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,
– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.
Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 16.11. 2020. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.

VII

Јавно надметање ће се одржати 18. новембра 2020. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 14 Општинске управе Општине Бољевац.

VIII

На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

Број: 06-142/2020-II/8.1

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *