Важне вести
Почетна / Вести / ОГЛАС за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

ОГЛАС за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општинеБољевац („Службени лист Oпштине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-129/2023-II/ 3.1 од 12.10.2023. године  Комисијаза спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

О Г Л А С

за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

I

    Расписује се оглас за давањe у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, који се налази на KП. бр. 257,  у згради јединице локалне самоуправе, објекат број 8, објекат уписан по Закону о озакоњењу објеката у Лист непокретности бр. 6 К.О. Бољевац, површине 40 m2 (бивши Омладински клуб), на временски период од 5 (пет) година, по почетној цени закупа у износу од 7.920,00  динара месечно.

II

Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.

Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.  

          Закупац не може вршити адаптацију пословног просторабез претходне сагласности закуподавца.

IV

      Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања делатности: трговина, угоститељска делатност, канцеларијско-административне и друге помоћне пословне делатности.    

V

Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве: за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

 –делатност која ће се обављати,

 – изјаву да прихвата почетну цену закупа,

 –изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

 –  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

      – доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

 

       Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

        Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

        Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 24.10.2023. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац (бивши Омладински клуб), јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

VII

Јавно надметање (лицитација) одржаће се у згради општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24 дана 27.10.2023. године са почетком у 11,00 часова.

Подносиоци пријава су дужни да лично присуствују поступку јавног надметања, или да за то овласте лице које је дужно да Комисији преда писмено, потписано и оверено овлашћење подносиоца пријаве.

Уколико подносилац пријаве или лице кога он овласти не присуствује поступку јавног надметања сматраће се да је одустао од пријаве, у ком случају губи право на повраћај уплаћеног депозита.

  VIII

На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

X

Оглас објавити на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП

Број: 06-129/2023-II/ 3.1

Бољевац, 16.10.2023. године

 

Ана Опачић председник комисије, с.р.

Нели Ђорђевић –  члан комисије, с.р.

Јелена Јелић –  члан комисије, с.р.

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *