На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, 20/2018) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп непокретности у насељу Ртањ јавним надметањем бр. 06-80/2018-II/7.1 од 31.08.2018. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп непокретности јавним надметањем, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп непокретности у својини Општине Бољевац јавним надметањем
I
Покреће се поступак давања у закуп непокретности у својини Општине Бољевац јавним надметањем и то:
- Пословне зграде за коју није утврђена делатност, која се налази на кп.бр. 4063, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр. 280 КО Илино, укупна површина објекта 160,00 m2 – по почетној цени закупа од 15.840,00 динара месечно, на временски период од 5 година;
- Зграде прехрамбене индустрије и производње пића, која се налази на кп.бр. 4012, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр. 280 КО Илино, укупна површина објекта 521,00 m2-по почетној цени закупа од 51.579,00 динара месечно, на временски период од 5 година.
II
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Непокретности из чл. I ове oдлуке не могу се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију непокретности без претходне сагласности закуподавца.
IV
Непокретности из члана I ове одлуке дају се у закуп ради обављања туристичке, трговинске и угоститељске делатности.
Понуђач, чија пријава буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
V
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве: за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.
Поред наведеног пријава треба да садржи и:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– назнаку непокретности за коју се понуда подноси,
– делатност која ће се обављати,
– висину понуђене закупнине,
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа
– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ да понуђач нема дуг према буџету Општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,
– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 24.09.2018. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп непокретности јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање закуп непокретности у својини општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Отварање пријава ће се одржати 27.09.2018. године (четвртак) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 14 Општинске управе Општине Бољевац.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп непокретности најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Непокретности се могу разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
X
Оглас објавити у дневном листу Политику, на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП
Број: 06-80/2018-II/7.1
Бољевац, 06.09.2018. године
Нели Ђорђевић – Председник комисије,
______________________________
Момира Грујо – члан комисије,
__________________________________
Миодраг Трифуновић – члан комисије,
__________________________________
Наташа Грбовић- члан комисије,
_________________________________
Жаклина Добрић- члан комисје
________________________________