На основу члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист општине Бољевац“, бр.15/2012, 17/2012, 18/2012, 2/2013, 3/2013, 8/2014, 25/2015 и 11/2017) и Одлуке о покретању поступка за давање у закуп комплекса зграда бр. 06-60/2017-II/10.1 од 25.05.2017. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп јавним надметањем комплекса зграда, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп комплекса зграда у својини општине Бољевац јавним надметањем
I
Објављује се оглас за давање у закуп комплекса зграда у својини општине Бољевац јавним надметањем :
-Зграде угоститељства, која се налази на кп.бр. 4016/1, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр.280 КО Илино, површине 569,00 m2,
-Објекат других делатности, који се налази на кп.бр. 4016/1, број зграде 2, уписан у Лист непокретности бр.280 КО Илино, површине 196,00 m2,
-Зграду туризма, који се налази на кп.бр. 4016/1, број зграде 3, уписана у Лист непокретности бр.280 КО Илино, површине 266,00 m2, на временски период од 5 (пет) година.
Комплекс зграда издаје се ради обављања угоститељске делатности.
II
Почетна цена закупа за комплекс зграда из чл. I ове одлуке износи 216.884,00 динара месечно.
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа односно 10.84500 динара.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Комплекс зграда из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију зграда без претходне сагласности закуподавца.
IV
Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
Закуподавац може једнострано раскинути Уговор о закупу ако закупац не плати дуг ни у року од 15 дана од дана достављања фактуре, ако непокретност користи супротно намени предвиђеној Одлуком, ако непокретност изда у подзакуп, ако не измирује друге обавезе преузете уговором о закупу-плаћање електричне енергије и сл. а у складу са Уговором и у другим случајевима предвиђеним уговором, Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини Општине Бољевац и Законом о облигационим односима.
V
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве:
1) за физичка лица- име и презиме, адреса пребивалишта, матични број, број личне карте
2 ) за физичка лица ( предузетнике) – име и презиме власника радње, адреса пребивалишта, извод из регистра надлежног органа, назив радње, матични број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
2) за правна лица – назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, оснивачки акт, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а) и копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
Поред доказа из тачке 1) ,2) или 3) пријава треба садржи:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– висину понуђене закупнине,
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– доказ о уплаћеном депозиту у износу од 216.884,00 динара, који се уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ да понуђач нема дуг према буџету општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
Неуредне и неблаговремене понуде неће се разматрати.
Неуредна је понуда која не испуњава услове утврђене огласом.
Неблаговремена понуда је понуда која није достављена до рока прописаног огласом.
Поред неуредних и неблаговремених понуда неће се разматрати ни понуде оног понуђача који има дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 08.06.2017. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп комплекса зграда јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: ‘‘Пријава за учествовање по огласу за давање закуп комплекса зграда у својини општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Отварање понуда ће се одржати 12.06 2017. године (понедељак) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Бољевац.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп комплекса зграда најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
X
Оглас истаћи на огласној табли општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП
Број: 06-60/2017-II/10.1
Бољевац, 30.05.2017. године
Нели Ђорђевић – Председник комисије, _________________________________
Ана Опачић – члан комисије, __________________________________
Миодраг Трифуновић – члан комисије, __________________________________
Наташа Грбовић- члан комисије, _________________________________
Жаклина Добрић – члан комисије, ________________________________