На основу члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 15/2012, 17/2012, 18/2012, 2/2013, 3/2013, 8/2014, 25/2015, 11/2017, 26/2017, 29/2017 и 40/2017) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп непокретности у насељу Ртањ јавним надметањем бр. 06-31/2018-II/8.1 од 20.04.2018. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп непокретности јавним надметањем, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп непокретности у својини Општине Бољевац јавним надметањем
I
Покреће се поступак давања у закуп непокретности у својини Општине Бољевац јавним надметањем и то:
1) комплекса зграда у насељу Ртањ по почетној цени закупа у износу од 45.093,00 динара месечно и то:
-Зграда угоститељства, која се налази на кп.бр. 4016/1, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр.280 КО Илино, укупна корисна површина објекта 970,20 m2 , на временски период од 10 година,
-Зграда туризма, који се налази на кп.бр. 4016/1, број зграде 3, уписана у Лист непокретности бр.280 КО Илино, укупна корисна површина објекта 427,00 m2, на временски период од 10 година,
-Зграду туризма, која се налази на кп.бр. 4020/2, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр.280 КО Илино,укупне површине 406,50 m2, на временски период од 5 година,
2) пословног простора у улици Краља Александра у Бољевцу, који се налази на КП. бр. 257, укупне површине 298,09 m2 (у згради бр. 3 посл. простор пов. 203,89 m2 и у згради бр. 4. посл. простор пов. 94,20 m2), уписан у Лист непокретности бр. 6 КО Бољевац, по почетној цени закупа у износу од 61.526,00 динара месечно, на временски период од 15 годинa,
3) пословног простора у Згради у улици Краља Александра бр. 5 у Бољевцу, која се налази на кп. бр. 287, зграда број 1, уписан у Лист непокретности бр. 1472 КО Бољевац и то просторије бр. 2 и 5, укупне површине 39,40 m2 , по почетној цени закупа у износу од 10.165,00 динара месечно, на временски период од 5 годинa,
4) пословни простор у згради Доме културе у Бачевици, која се налази на кп.бр. 4393, број зграде 1, уписана у Лист непокретности бр. 195 КО Бачевица, укупне површине 28 m2 по почетној цени закупа у износу од 1.848,00 динара месечно, на временски период од 5 годинa.
II
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Непокретности из чл. I ове oдлуке не могу се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију непокретности без претходне сагласности закуподавца.
IV
Комплекс зграда из члана I тачка 1) ове одлуке издаје се ради обављања угоститељске делатности.
Пословни простор из члана I тачка 2) ове одлуке издаје се ради обављања канцеларијско-административне и друге помоћне пословне делатности.
Пословни простор из члана I тачка 3) ове одлуке издаје се ради одржавања наставе.
Пословни простор из члана I тачка 4) ове одлуке издаје се ради обављања трговинске делатности.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
V
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве:
It has got anti-oxidant property to boost blood flow tadalafil buy india to the reproductive organs during sexual arousal. buy cipla viagra Normally, bile is alkaline with pH of the 7.0-7.6. Drugs Some of the most common childhood anxiety cure is cute-n-tiny.com buy cheap levitra drugs. Anyone with a website can sell anything so long as they start being active. buying cialis in spain
1) за физичка лица- име и презиме, адреса пребивалишта, матични број, број личне карте
2) за физичка лица ( предузетнике) – име и презиме власника радње, адреса пребивалишта, извод из регистра надлежног органа, назив радње, матични број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
3) за правна лица – назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, оснивачки акт, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а) и копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
Поред доказа из тачке 1), 2) или 3) пријава треба садржи:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– висину понуђене закупнине,
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун Општине Бољевац,
– доказ да понуђач нема дуг према буџету Општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 8.05. 2018. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп непокретности јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање закуп непокретности у својини општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Отварање понуда ће се одржати 10.05.2018. године (четвртак) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Бољевац.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп непокретности најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.