Важне вести
Почетна / Вести / ОГЛАС за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини Општине Бољевац Зграде културе у Савинцу јавним надметањем

ОГЛАС за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини Општине Бољевац Зграде културе у Савинцу јавним надметањем

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини Општине Бољевац („Службени лист Oпштине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019, 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног имагацинског простора у својини Општине Бољевац Зграде културе у Савинцу јавним надметањем бр. 06-97/2022-II/7.1 од 13.10.2022. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп јавним надметањем просторија Зграде културе која се налази на КП. бр. 860/1, број зграде 1, К.О. Савинац, објављује

 

О Г Л А С

за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини Општине Бољевац

Зграде културе у Савинцу јавним надметањем

I

            Објављује се оглас за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац, јавним надметањем просторија Зграде културе која се налази на КП. бр. 860/1, број зграде 1, објекат изграђен пре доношења прописа о изградњи објеката, потес ТИМОК 11, и то 30 m² пословног простора без грејања и 30 m² магацинског простора, уписане у Лист непокретности бр. 313 К.О. Савинац, на временски период од 5 (пет)  година.

Пословни простор из члана I ове одлуке издаје се ради обављања услужне делатности – трговина.

II

Почетна цена закупа за пословни простор из члана I ове одлуке износи  2.640,00 динара месечно.

            Лицитациони корак утврђује се у процентуалном износу од 5% од почетне цене закупа.

III

           Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.

Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

       Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања услужне делатности – трговина.

Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

V

          Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве: за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

–  делатност која ће се обављати,

– изјаву да прихвата почетну цену закупа,

–  изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

–  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

            Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 25.10.2022. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини Општине Бољевац,  јавним надметањем – НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

VII

            Јавно надметање (лицитација) одржаће се у згради општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24 ( канцеларија бр. 18) дана 26.10.2022. године са почетком у 11,00 часова.

Подносиоци пријава су дужни да лично присуствују поступку јавног надметања, или да за то овласте лице које је дужно да Комисији преда писмено, потписано и оверено овлашћење подносиоца пријаве.

Уколико подносилац пријаве или лице кога он овласти не присуствује поступку јавног надметања сматраће се да је одустао од пријаве, у ком случају губи право на повраћај уплаћеног депозита.

   VIII

            На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

            Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

X

            Оглас објавити на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП

 

Број: 06-97/2022-II/7.1

Бољевац,  17.10.2022.  године

 

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *