На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС”, бр. 24/2012, 48/2015, 99/2015 и 42/2017), члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Сл. лист општине Бољевац“, бр. 15/2012, 17/2012, 18/2012, 2/2013, 3/2013, 8/2014 , 25/2015 и 11/2017), Одлуке о покретању поступка за давање у закуп дела пословног простора у својини општине Бољевац Зграде културе – ДОМ КУЛТУРЕ – Рујиште – јавним надметањем бр. 06-81/2017-II/19.1 од 20.07.2017. године, Одлуке о покретању поступка за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац Зграде културе у Савинцу јавним надметањем бр. 06-81/2017-II/20.1 од 20.07.2017. године, и Одлуке о покретању поступка за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац Зграде јединице локалне самоуправе у Кривом Виру јавним надметањем бр. 06-81/2017-II/21.1 од 20.07.2017. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп јавним надметањем, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац јавним надметањем
I
Објављује се оглас за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац, јавним надметањем, односно:
- Зграде културе – ДОМ КУЛТУРЕ – Рујиште – јавним надметањем која се налази на к.п. бр. 7607/2, број зграде 1, објекат изграђен без одобрења за градњу, потес Село, у површини од 36 m2, уписане у Лист непокретности бр. 310 КО Рујиште, на временски период од 3 (три) године,
- Зграде културе која се налази на к.п. бр. 860/1, број зграде 1, објекат изграђен пре доношења прописа о изградњи објеката, потес ТИМОК 11, и то 30 m² пословног простора без грејања и 30 m² магацинског простора, уписане у Лист непокретности бр. 313 КО Савинац на временски период од 5 (пет) година, и
- Зграде јединице локалне самоуправе која се налази на к.п. бр. 4998, број зграде 1, објекат изграђен пре доношења прописа о изградњи објеката, потес Село, и то 71 m2 пословног простора и 39 m2 магацинског простора, уписане у Лист непокретности бр. 1831 КО Криви Вир на временски период од 5 (пет) година.
Пословни простор се издаје ради обављања трговинске делатности.
II
Почетна цена закупа износи:
- за пословни простор из чл. I ст. 1. овог огласа почетни износ закупнине износи 66 динара по m², што укупно износи 2.376,00 динара месечно;
- за пословни простор из чл. I ст. 2. овог огласа почетни износ закупнине за пословни простор без грејања износи 66,00 динара по m², односно за магацински простор 22,00 динара по m², што укупно износи 2.640,00 динара месечно;
- за пословни простор из чл. I ст. 3. овог огласа почетни износ закупнине за пословни простор без грејања износи 66,00 динара по m², односно за магацински простор 22,00 динара по m², што укупно износи 5.544,00 динара месечно.
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.).
III
Пословни и магацински простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног и магацинског простора без претходне сагласности закуподавца.
IV
Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
Закуподавац може једнострано раскинути Уговор о закупу ако закупац не плати дуг ни у року од 15 дана од дана достављања фактуре, ако непокретност користи супротно намени предвиђеној Одлуком, ако непокретност изда у подзакуп, ако не измирује друге обавезе преузете уговором о закупу – плаћање електричне енергије и сл., а у складу са Уговором и у другим случајевима предвиђеним уговором, Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини Општине Бољевац и Законом о облигационим односима.
V
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве:
- за физичка лица – име и презиме, адреса пребивалишта, матични број, број личне карте;
- за физичка лица (предузетнике) – име и презиме власника радње, адреса пребивалишта, извод из регистра надлежног органа, назив радње, матични број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ (уколико је у систему ПДВ), копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
- за правна лица – назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, оснивачки акт, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ) и копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
Поред доказа из тачке 1), 2) или 3), пријава треба да садржи и:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;
– делатност која ће се обављати;
– висину понуђене закупнине;
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању;
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза;
– доказ о уплаћеном депозиту у висини месечне закупнине, односно:
- 376,00 динара за пословни простор из чл. I тач. 1. овог огласа,
- 640,00 динара за пословни простор из чл. I тач. 2. овог огласа, и
- 544,00 динара за пословни простор из чл. I тач. 3. овог огласа,
Healer order cheap viagra amerikabulteni.com needs to begin by holding a perspective of stirred mindfulness. Toxic substances assemble in urine, if it http://amerikabulteni.com/2013/12/07/new-yorklu-turk-tasarimcinin-besiktas-formalari-kitabi-destek-bekliyor/ order cialis online flows black to prostate tube, prostate can be invaded by these toxic substances. As free get viagra a result, accutane is essentially a retinoid, and is contrived as a medicine by the Roche Pharmaceuticals. Stop using this drug and call your health awareness supplier immediately on the off chance that you encounter misfortune or solid reduction in vision or hearing, or erection longer than 4 hours — you ought to look for prompt medicinal help.On the off chance that you are more established than age 65, or have genuine liver or kidney problem then you must take advice of the. cialis prescription
који се уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац;
– доказ да понуђач нема дуг према буџету општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – Буџет општине Бољевац;
– јасну назнаку на коју се непокретност из члана I овог огласа пријава односи.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
Неуредне и неблаговремене понуде неће се разматрати.
Неуредна је понуда која не испуњава услове утврђене Огласом.
Неблаговремена понуда је понуда која није достављена до рока прописаног Огласом.
Поред неуредних и неблаговремених понуда неће се разматрати ни понуде оног понуђача који има дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 07.08.2017. године на адресу: Општина Бољевац – Комисија за спровођење поступка давања у закуп јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: „Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног и магацинског простора у својини општине Бољевац јавним надметањем – НЕ ОТВАРАТИ”.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Отварање понуда ће се одржати 09.08.2017. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Бољевац.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног и магацинског простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Пословни и магацински простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
Комисијa за спровођење поступка давања у закуп
- Председник комисије, Нели Ђорђевић, с.р.
- члан комисије, Ана Опачић, с.р.
- члан комисије,Миодраг Трифуновић, с.р.
- члан комисије, Жаклина Добрић, с.р.
Број: 464-34/2017-II
Бољевац, 28.07.2017. године