Важне вести
Почетна / Вести / Оглас за давање у закуп пословног простора – складишта у својини Општине Бољевац јавним надметањем, у улици Краља Александра, на КП бр. 173 КО Бољевац, објекат бр. 6.

Оглас за давање у закуп пословног простора – складишта у својини Општине Бољевац јавним надметањем, у улици Краља Александра, на КП бр. 173 КО Бољевац, објекат бр. 6.

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-1/2023-II/9.1 од 19.01.2023.године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

 

О Г Л А С

за давање у закуп пословног простора – складишта у својини Општине Бољевац јавним надметањем

 

I

                 Расписује се оглас за давање у закуп јавним надметањем пословног простора – складишта у својини Општине Бољевац јавним надметањем, на временски период од 5 (пет) година који се налази у улици Краља Александра (иза зграде Општине Бољевац) на КП бр. 173, КО Бољевац, бр. објекта 6, пословни простор јединица локалне самоуправе – складиште, остава 1, остава 2, укупне површине од 25m2, по почетној цени закупа у износу од 2.475,00 динара месечно.

II

          Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.

Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

           Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.

Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

       Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради складиштења и чувања робе..

V

          Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве, односно за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

– изјаву да прихвата почетну цену закупа,

–  изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

–  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

 

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

 

VI

            Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 31.01.2023. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу (навести број Огласа) за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац,  јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

                                                                                   VII      

            Јавно надметање ће се одржати 02.02.2023. године (четвртак) са почетком у 13,00 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Општине Бољевац.

 

   VIII

            На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

 

IX

            Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Ана Опачић, телефон 030/ 463-412, 463-413.

 

X

            Оглас објавити на интернет презентацији Општине Бољевац и на огласној табли Општине Бољевац.

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА У СВОЈИНИ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

 

 

Број: 06-1/2023-II/9.1

Бољевац,  23.01.2023.  године

 

Ана Опачић – председник комисије,

__________________________________

 

Нели Ђорђевић – члан комисије,

 

__________________________________

 

Миодраг Трифуновић – члан комисије,

 

__________________________________

 

Јелена Јаношевић – члан комисије,

 

__________________________________

 

Жаклина Добрић – члан комисје

 

_________________________________

 

 

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *