На основу члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист општине Бољевац“, бр. 15/2012, 17/2012, 18/2012, 2/2013, 3/2013, 8/2014, 25/2015, 11/2017, 26/2017 и 29/2017) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем бр. 06-5/2018-II/12.1 од 25.01.2018. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем
I
Објављује се оглас за давање у закуп пословног простора у улици Краља Александра у Бољевцу, који се налази на КП. бр. 257, укупне површине 298,09 m2 ( у згради бр. 3 посл. простор пов. 203,89 m2 и у згради бр. 4. посл. простор пов. 94,20 m2) , уписан у Лист непокретности бр. 6 КО Бољевац јавним надметањем, на временски период од 5 (пет) годинa, ради обављања канцеларијско-административне и друге помоћне пословне делатности.
II
Почетна цена закупа за пословни простор из чл. I овог огласа износи 76.907,00 динара месечно.
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закуп.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Пословни простор из члана I не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
IV
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве:
1) за физичка лица- име и презиме, адреса пребивалишта, матични број, број личне карте
2) за физичка лица ( предузетнике) – име и презиме власника радње, адреса пребивалишта, извод из регистра надлежног органа, назив радње, матични број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
3) за правна лица – назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, оснивачки акт, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а) и копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
Поред доказа из тачке 1), 2) или 3) пријава треба садржи:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– висину понуђене закупнине,
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,
Both chiropodists purchase generic viagra https://www.unica-web.com/archive/2018/MIKE-WHYMAN-candidate-UNICA2018.html and podiatrists are governed by the Ontario College of Chiropodists and both must pass comprehensive Board and provincial licensing exams. Shilajit Gold, often credited as viagra generika online the elixir from ancient Ayurveda, is known to enhance one’s overall physical, mental and emotional health, and with educating our users, primarily men who are experiencing ED, about ways in which they may be able to regain some of their sexual faculties, and regain some of their sexual faculties, and regain some of the people of upper class have the facility to. Chlamydia is 5mg cialis price the cause of ED in many cases. We offer a guide through this material to help you to choose the best options for enhancing and ordering the medicine from an e-pharmacy. viagra in – изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– доказ о уплаћеном депозиту у износу од 76.907,00 динара, који се уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ да понуђач нема дуг према буџету општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
V
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 05.02.2018. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у Бољвцу јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање закуп пословног простора у Бољевцу, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VI
Отварање понуда ће се одржати 07.02.2018. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Бољевац.
VII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног простора у Бољевцу најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
VIII
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
IX
Оглас објавити у дневном листу Народне новине, на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА
Нели Ђорђевић – председник Комисије,
Жаклина Добрић – члан Комисије,
Биљана Рашић Марковић – члан Комисије,
Миодраг Трифуновић – члан Комисије,
Ана Опачић – члан Комисије
Број: 06-5/2018-II/12
Бољевац, 26.01.2018. године