На основу члана 16. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист општине Бољевац“, бр. 15/2012, 17/2012, 18/2012, 2/2013, 3/2013, 8/2014, 25/2015, 11/2017, 26/2017 и 29/2017) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем бр. 06-5/2018-II/12.1 од 25.01.2018. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп пословног простора у Бољевцу јавним надметањем
I
Објављује се оглас за давање у закуп пословног простора у улици Краља Александра у Бољевцу, који се налази на КП. бр. 257, укупне површине 298,09 m2 ( у згради бр. 3 посл. простор пов. 203,89 m2 и у згради бр. 4. посл. простор пов. 94,20 m2) , уписан у Лист непокретности бр. 6 КО Бољевац јавним надметањем, на временски период од 5 (пет) годинa, ради обављања канцеларијско-административне и друге помоћне пословне делатности.
II
Почетна цена закупа за пословни простор из чл. I овог огласа износи 76.907,00 динара месечно.
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закуп.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Пословни простор из члана I не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена је дужан да уз потписивање уговора о закупу положи бланко меницу са меничним овлашћењем као инструмент обезбеђења плаћања будућег закупа.
IV
Право учешћа у јавном надметању имају физичка и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве:
1) за физичка лица- име и презиме, адреса пребивалишта, матични број, број личне карте
2) за физичка лица ( предузетнике) – име и презиме власника радње, адреса пребивалишта, извод из регистра надлежног органа, назив радње, матични број, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
3) за правна лица – назив и седиште правног лица, извод из регистра надлежног органа, оснивачки акт, копију решења о додељеном ПИБ-у, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а) и копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
Поред доказа из тачке 1), 2) или 3) пријава треба садржи:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– висину понуђене закупнине,
– изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– доказ о уплаћеном депозиту у износу од 76.907,00 динара, који се уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ да понуђач нема дуг према буџету општине Бољевац, по основу закупа;
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац.
Учеснику чија понуда не буде прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Понуђач, чија понуда буде прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.
V
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 05.02.2018. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у Бољвцу јавним надметањем, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање закуп пословног простора у Бољевцу, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: назив понуђача, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VI
Отварање понуда ће се одржати 07.02.2018. године (среда) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 18 Општинске управе Бољевац.
VII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног простора у Бољевцу најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
VIII
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
IX
Оглас објавити у дневном листу Народне новине, на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА
Нели Ђорђевић – председник Комисије,
Жаклина Добрић – члан Комисије,
Биљана Рашић Марковић – члан Комисије,
Миодраг Трифуновић – члан Комисије,
Ана Опачић – члан Комисије
Број: 06-5/2018-II/12
Бољевац, 26.01.2018. године