На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Oпштине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06- 69 /2022-II/4.2 од 18.08.2022. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем
I
Расписује се оглас за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем на временски период од 5 (пет) година, у Валакоњу у Дому културе, који се налази на кп. бр. 3839, уписан у Лист непокретности 554 К.О. Валакоње, пословни простор површине 48 m2 који се састоји од две просторије од по 24 m2, по почетној цени закупа у износу од 2.535,00 динара месечно
II
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.
IV
Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања делатности: трговина, угоститељска делатност, прерада и конзервисање воћа и поврћа.
V
Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве: за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.
Поред наведеног пријава треба да садржи и:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– изјаву да прихвата почетну цену закупа,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа
– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,
– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.
Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.
Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 29.08.2022. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање по огласу за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Јавно надметање (лицитација) одржаће се у згради општине Бољевац, ул. Краља Александра бр. 24 ( канцеларија бр. 14) дана 30.08.2022. године са почетком у 12,00 часова.
Подносиоци пријава су дужни да лично присуствују поступку јавног надметања, или да за то овласте лице које је дужно да Комисији преда писмено, потписано и оверено овлашћење подносиоца пријаве.
Уколико подносилац пријаве или лице кога он овласти не присуствује поступку јавног надметања сматраће се да је одустао од пријаве, у ком случају губи право на повраћај уплаћеног депозита.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Милош Длбокић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
X
Оглас објавити на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП
Број: 06-69/2022-II/ 4.2
Бољевац, 19.08.2022. године