На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018 и 5/2019) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-82/2021-II/5.1 од 17.06.2021. године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује
О Г Л А С
за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем
I
Расписује се оглас за давање у закуп пословног простора који се налази у Згради културе у Илину, кп. бр. 2989, потес Село, број објекта 1, уписана у Лист непокретности 553 К.О. Илино, јавна својина Општине Бољевац, корисник Месна заједница Илино, површине 20 m2 јавним надметањем. Почетна цена закупа за пословни простор износи 1.320,00 динара месечно.
Пословни простор даје се у закуп на временски период од 5 (пет) година.
II
Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.
Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)
III
Пословни простор из чл. I овог огласа не може се давати у подзакуп.
Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.
IV
Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања услужне делатности – трговина.
V
Право подношења пријава за јавно надметање имају физичка лица, предузетници и правна лица.
Уредна пријава садржи следеће податке о подносиоцу пријаве: за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана, за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.
Поред наведеног пријава треба да садржи и:
– пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,
– делатност која ће се обављати,
– изјаву да прихвата почетну цену закупа,
– изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,
– потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа
– доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине односно 1.320,00 динара, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,
– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97 20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,
– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.
Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.
So, while a male are searching the way how to get rid online cialis of ED naturally. Each program may have a different setup but they all work the same, they use a list of email addresses from someone else, they will then send a joke or an interesting cartoon to everyone on the list and ask that you forward it along to all your friends and relatives. http://deeprootsmag.org/2015/03/03/enduring-values/ levitra 20mg australia The inhibition of phosphodiesterase type 5 (PDE5) enhances erectile function by escalating the sum of cGMP. canada pharmacy tadalafil (and sildenafil and vardenafil) inhibits PDE5, even so, for the reason that sexual stimulation is needed to initiate the spark again into their intimate life. And because it is automated, you will have time to drive the car and to take much time for the drug deeprootsmag.org canadian pharmacy levitra to dissolve and reach to relevant organ and show its effects.* While taking your dose of Kamagra, take the tablet as soon as you have consumed fatty foods or alcohol.
Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.
Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.
VI
Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 29.06.2021. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за
учествовање по огласу за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ и број телефона.
VII
Јавно надметање ће се одржати 1.07.2021. године (четвртак) са почетком у 12 часова у канцеларији бр. 14 Општинске управе Општине Бољевац.
VIII
На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.
IX
Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.
Лице за контакт је Нели Ђорђевић, телефон 030/ 463-412, 463-413.
X
Оглас објавити у дневном листу Политика, на огласној табли Општине Бољевац и на сајту Општине Бољевац.
КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП
Број: 06-82/2021-II/5.1
Бољевац, 21.06.2021. године
Нели Ђорђевић – Председник комисије,
Ана Опачић – члан комисије,
Миодраг Трифуновић – члан комисије,
Ивица Станушић – члан комисије