Важне вести
Почетна / Вести / Оглас за давање у закуп пословног простора у својини општине Бољевац јавним надметатањем

Оглас за давање у закуп пословног простора у својини општине Бољевац јавним надметатањем

На основу члана 17. Одлуке о прибављању, коришћењу, управљању и начину располагања стварима у својини општине Бољевац („Службени лист Општине Бољевац“, бр. 20/2018, 28/2018, 33/2018, 5/2019 и 32/2021) и Одлуке о покретању поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац бр. 06-8/2024-II/5.1 од 09.02.2024.године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, објављује

О Г Л А С

за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац јавним надметањем

 I

               Расписује се оглас за давање у закуп јавним надметањем пословне просторије у својини Општине Бољевац, која се налази у налази у згради Основног образовања у Сумраковцу, бр. зграде 1, која се већим делом налази на кп. бр. 4653/2, уписана у Лист непокретности бр. 1333 КО Сумраковац, а делом на кп.бр. 4665, кп. бр. 4640 и кп.бр. 4666 КО Сумраковац, укупне површине 10 m2, по почетној цени закупа у износу од 660,00 динара месечно.

II

          Лицитацини корак износи 5% од почетне месечне цене закупа.

Понуђач, чија пријава буде прихваћена преузима обавезу плаћања трошкова комуналних и других услуга (електричне енергије, воде, канализације и сл.)

III

          Пословни простор из чл. I ове oдлуке не може се давати у подзакуп.

Закупац не може вршити адаптацију пословног простора без претходне сагласности закуподавца.

IV

       Пословни простор из члана I ове одлуке даје се у закуп ради обављања трговинске делатности.

V

            Право подношења пријава за јавно надметање имају предузетници и правна лица.

Уредна пријава садржи  следеће податке о подносиоцу пријаве, односно за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Поред наведеног пријава треба да садржи и:

–  пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве,

–  изјаву да прихвата почетну цену закупа,

–  изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза,

–  потврду да подносилац пријаве нема дуг према буџету општине Бољевац по основу закупа

–  доказ о уплаћеном депозиту у износу једне месечне закупнине, којa је наведенa у члану I овог Огласа, а уплаћује на жиро рачун бр. 840-730804-13, позив на број: 97 20 026; назив рачуна: депозитни рачун општине Бољевац,

– доказ о уплати административне таксе у износу од 350,00 динара која се уплаћује на жиро рачун   бр. 840-742251843-73 са позивом на број 97  20 026 – приход од административне таксе, корисник – буџет општине Бољевац,

– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита.

 

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Учеснику чија пријава није прихваћена уплаћени депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача, а изабраном понуђачу урачунаће се у цену закупа.

Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита, ако у року од 15 дана од дана пријема позива  за закључење уговора не закључи уговор о закупу непокретности.

VI

            Пријаве за учествовање по огласу достављају се у затвореној коверти до 27.02.2024. године на адресу: Општина Бољевац – Комисији за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, 19370 Бољевац, са назнаком: “Пријава за учествовање за давање у закуп пословног простора у својини Општине Бољевац (Сумраковац), јавним надметањем- НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте неопходно је уписати: име и презиме односно назив поносиоца пријаве, адресу, матични број, ПИБ  и број телефона.

VII      

            Јавно надметање ће се одржати 29.02.2024. године (четвртак) са почетком у 12,00 часова у канцеларији бр. 24 Општинске управе Општине Бољевац.

   VIII

            На основу спроведеног поступка Општинско веће донеће Одлуку о давању у закуп  пословног простора најповољнијем понуђачу, о чему ће обавестити остале понуђаче у року од 15 дана од дана доношења одлуке о давању у закуп.

IX

            Пословни простор се може разгледати по договору, уз претходну најаву.

Лице за контакт је Александра Драгојевић Ђорђевић, телефон 030/463-412, 463-413.

X

            Оглас објавити на интернет презентацији Општине Бољевац и на огласној табли Општине Бољевац.

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА У СВОЈИНИ ОПШТИНЕ БОЉЕВАЦ

 

Број: 06-8/2024-II/5.1

Бољевац, 19.02.2024.године

 

Александра Драгојевић Ђорђевић – председник комисије,

Милош Длбокић – члан комисије,

Јелена Јелић – члан комисије,

Миодраг Трифуновић – члан комисије,

Наташа Грбовић – члан комисје

 

 

 

 

 

Препоручујемо

ОБАВЕШТЕЊЕ БАЗНА СТАНИЦА ХОТЕЛ РАМОНДА

Општинска управа општине Бољевац, Одсек за примену обједињене процедуре и заштиту животне средине, Одељења за …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *