Важне вести
Почетна / Вести / ОГЛАШАВА ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

ОГЛАШАВА ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

Република Србија

Општина Бољевац

Општинска управа

општине Бољевац

Број: 111-7/2022III-01

23.09.2022. године

Б О Љ Е В А Ц

Датум оглашавања: 23.09.2022. године.

Датум истека рока за пријављивање: 01.10.2022. године.

На основу чл. 4. и 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 113/2017- др. закон, 95/2018 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/2020 – др. закон и 123/2021 – др. закон) и чл. 4. и 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (Службени гласник РС“, бр. 95/2016 и 12/2022), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава   51 Број: 112-5133/2022 од 29. јуна 2022. године Општинска управа Oпштине Бољевац

О  Г Л А Ш А В А

ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХРАДНИХ МЕСТА

I Орган у коме се раднa местa попуњавају:

Општинска управа општине Бољевац , ул. Kраља Александра 24.

II Радна места које се попуњавају:

У Општинској управи општине Бољевац, путем интерног конкурса попуњавају се следећа радна места:

1. Одељењe за урбанизам, обједињену процедуру и извршења и имовинско правне послове и то:

Радно место: Имовинско правни послови.

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: решава имовинско правна питања у поступку експропријације, административног преноса, деекспропријације и денационализације; обавља административно техничке послове у поступку давања у закуп, отуђења, размене и дригух поступака у складу са Законом о јавној својини; обавља административне   техничке   послове  у  поступку  за  признавање  права  и   враћању  пољопривредног земљишта, утрина и пашњака и задружне имовине у складу са законом, учествује у уређењу земљишта путем комасације;  учествује у припреми средњорочних и годишњих програма уређивања грађевинског земљишта са другим надлежним службама; доноси решење о утврђивању земљишта за редовну употребу објекта и формирању грађевинске парцеле; доноси решење по захтеву за конверзију; обавља и друге имовинско правне послове у складу са законом; прати прописе из области урбанизма, грађевинарства, просторног планирања и других прописа из надлежности одељења; помаже обрађивачима у креирању одлука и аката из надлежности одељења; учествује у припреми одлука за Скупштину и Општинско веће из надлежности Одељења; обавља административне послове за потребе Комисије за расподелу скупштинских станова и станова Општинске управе и води евиденцију и документацију о њима;  обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководица Одељења.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу Одељења.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година  проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;) – провераваће се писмено,

2) стручно-оперативни послови (методе и технике опсервацијеприкупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено.

 

             Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о основама својинскоправних односа;) – провераваће се писмено.

             

         2. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за буџет и то:

Радно место: Послови припреме и праћења буџета.

           Звање: Млађи саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: прати и проучава законске прописе које регулишу материју из области материјално финансијског пословања, финансија и јавне потрошње; координира, усклађује и планира извршавање послова и радних задатака службе у оквиру Одељења; учествује у припреми нацрта буџета, финансијских планова дирктних и индиректних корисника и завршног рачуна буџета;координира послове везане за контролу буџета, буџетског рачуноводства и извештавања; стара се о квалитетном и благовременом извршавању послова из надлежности службе; учествује у изради завршних рачуна и консолидованог рачуна трезора, као и  у припреми буџета и састављању Одлуке о буџету; врши електронско плаћање из буџета субјектима према којима буџет има обавезе на основу Одлуке о буџету; прати законске прописе који регулишу област јавних финансија; врши праћење и пражњење средстава  депозитног рачуна; врши обрачун и слагање обавеза, прима и припрема документацију за обрачун, припрема и израђује извештаје и планове; саставља извештаје за Скупштину општине Бољевац, Општинско веће, Председника општине и ресорна министарства;  обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, руководиоца Одељења и шефа Одсека.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

           

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) финансијско-материјални послови (методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавања; терминологију, стандарде, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања;) – провераваће се писмено,
2) административно-технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података;) – провераваће се писмено.

Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Уредба о буџетском рачуноводству;) – провераваће се писмено.

           3. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за рачуноводство и јавне набавке и то:

Радно место: Службеник за јавне набавке

           Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: у поступцима јавних набавки обавља све административно-техничке послове за Комисију; учествује у планирању набавки; координира радом Комисије за јане набавке; пружа стручну помоћ комисији у вези са спровођењем поступка јавне набавке; уколико није члан комисије, пружа помоћ комисији у изради конкурсне документације, записника о отварању понуда и извештаје о стручној оцени понуда; израђује акте у поступку јавне набавке; припрема и објављује огласе о јавној набавци, објављује план набавки, измене и допунеплана и друге акте на порталу јавних набавки; прикупља податке и сачињава извештај о јавној набавци; одговоран је за благовремену доставу тромесечних извештаја Управи за јавне набаке; евидентира све радње и акте током спровођења поступка и извршења јавне набавке; води евиденицју свих закључених уговора о јавној набавци и евиденцију добављача; одговоран је за транспарентност јавне набавке, обезбеђивање конкуренције, благовремено и ефикасно спровођење јавне набавке. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и  руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области правних, економских или машинских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 3 године радног искуства у струци, стручни испит за службеника за јавне набавке, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

            У изборном поступку проверавају се:

            Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) послови јавних набавки ( методологију за припрему и израду плана јавних набавки; методологију за припрему документације о набавци у поступку јавних набавки;) – провераваће се писмено.

               

   Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, Правилник о ближем уређивању поступка јавних набавки) – провераваће се писмено,

2) Прописи из делокруга радног места (Закон о јавним набавкама) – провераваће се писмено,

3) Софтвери (посебни софтвери неопходни за рад на радном местуПортал јавних набавки) – провераваће се писмено.

               

4. Одељење за локални економски развој, привреду, пољопривреду, ванредне ситуације и одбрану и то:

Радно место: Послови ванредних ситуација и противпожарне заштите

Звање: Саветник.

Број извршилаца 1.

Опис послова: израђује посебне планове којима се обезбеђује извршавање обавеза у случају елементарних и других већих непогода у миру; учествује у припреми  одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите и обезбеђује њено спровођење; израђује план и програм развоја система заштите и спасавања на територији Општине;  обавља административне послове Штаба за ванредне ситуације; ради на изради процене угрожености и плана заштита и спасавања у ванредним ситуацијама; обавља и друге послове који су у надлежности јединице локалне  самоуправе по Закону о ванредним ситуацијама; обавља послове које се односе на обезбеђење неопходних услова за остваривање противпожарне заштите у складу са Законом;  организује обуку и тестирање запослених у области противпожарне заштите; стара се о исправности апарата за противпожарну заштиту и обезбеђује редовно сервисирање; обавља послове који се односе на контролу уласка и изласка лица као и изношење ствари из објеката Општинске управе у вези са противпожарном заштитом; даје потребне информације у вези противпожарне заштите, обилази просторије и двориште Општинске управе у циљу спречавања нежељених последица у вези противпожарне заштите; обавља стручно-оперативне  послове  припремања седница Штаба за ванредне ситуације; води записник и израђује извод из записника са седнице Штаба и појединачних аката Штаба; учествује и изради нацрта Процене угрожености од елементарних непогода и других несрећа на територији општине; учествује у изради нацрта Планова заштите и спасавања у ванредним ситуацијама општине; учествује у изради нацрта Плана и програма развоја система заштите и спасавања на територији општине; учествује у изради нацрта Одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине; учествује у формирању, опремању и обуци јединица цивилне заштите опште намене општине; учествује у изради нацрта Плана функционисања цивилне заштите у општини; учествује у изради нацрта Одлуке о одређивању оспособљених правних лица за заштиту и спасавање у општини; учествује  у изради Оперативног плана одбране од поплава другог реда у општини; прати  опасности на територији општине и  предлаже предузимање одговарајућих превентивних и оперативних мера и сарадњу са субјектима заштите и спасавања; координира са месним заједницама у случајевима елементарних непогада; обавља послове координације планова развоја месних заједница са плановима развоја  Општине; стара се о равномерном развоју и улагањима у месне заједнице на територији општине Бољевац;  стара се о одржавању система за јавно узбуњивање становништва на територији општине у исправном стању; обавља управне послове у вези са водопривредом;  учествује  у изради Оперативног плана одбране од поплаве воде другог реда у општини; прати појаву града и доставља годишњи извештај Хидрометорлошком заводу Београд; обавља послове заштите и коришћења вода; обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководиоца Одељења.

Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу одељења.

            Услови: високо образовање из научне области  економских, организационих, индустријског менаџмента, машинских, рударских, шумарских, пољопривредних, електротехничких, заштите на раду или техничких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три  године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.

У изборном поступку проверавају се:

          Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) стручно-оперативни послови ( методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено,

2) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;), – провераваће се писмено,

3)административно-технички послови (канцеларијско пословање; методе и технике прикупљања података ради даље обраде;) – провераваће се писмено,

             Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и актиз надлежности и организацијеоргана (Статут Општине Бољевац, План функционисања цивилне заштите;) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама, Закон о заштити од пожара;) – провераваће се писмено.

5. Одељење за локални економски развој, привреду, пољопривреду, ванредне ситуације и одбрану,  Одсек за локални економски развој и то:

Радно место: Послови економског развоја

Звање: Саветник.

     Број извршилаца 1

Опис послова: Организује и координира активности у циљу промоције вредности и принципа функционисања ЕУ, информише  руководство општине о ЕУ програмима и току преговора за приступање ЕУ, прати прописе ЕУ од локалног значаја. Прати и прикупља информације о новим ЕУ програмима и фондовима важним за локалну самоуправу, пружа подршку и координира активности за аплицирање код ЕУ фондова. Анализира и процењује постојеће програме подршке ЕУ, идентификује потенцијалне партнере из ЕУ ради заједничког учешћа на пројектима, обавља мониторинг и евалуацију спровођења пројеката и припрема извештаје о пројектима. Обавља аналитичко-оперативне послове који се односе на припрему и реализацију развојних пројеката, обезбеђење додатних финансијских средстава. Припрема и учествује у реализацији јавних набавки по ПРАГ процедури. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.

За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.

Услови: високо образовање из научне области eкoнoмских, инжењерства заштите животне средине, рударско-геолошких, организационих, тeхничких, пoљoприврeдних, прaвних, грaђeвинских, менаџерских, биолошких, машинских и друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит,потребне компетенције за рад на радном месту.

           У изборном поступку проверавају се:

           Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:

1) студијско-аналитички послови (методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израде извештаја о стању у области; технике и методе спровођења еx-ante и еx-post😉 – провераваће се писмено,

2) послови управљања програмима и пројектима (планирање, припрему пројектног предлога и изворе финансирања; реализација пројеката;) – провераваће се писмено.

Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:

1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, План развоја општине Бољевац) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе;) – провераваће се писмено.

III Место рада: Општинска управа општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24,

IV  Aдреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општинска управа општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, са назнаком: ЗА ИНТЕРНИ КОНКУРС“.

V Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Вања Мицаревић, телефон: 030-463-653.

VI Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 23.09.2022. године и истиче 01.10.2022. године.

VII Докази који се прилажу уз пријаву на интерни конкурс:

Пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству, изјаву у којој се кандидат опредељује да ли ће сам прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега, извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема, доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, доказ о радном искуству у струци, уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, потврда да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издата од стране државних органа у коме је учесник у интерном конкурсу био у радном односу.

Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији.

VIII Трајање радног односа: за наведенa раднa местa, радни однос се заснива на неодређено време.

IX Провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку:

Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, обавиће се провера стручних оспособљености вештина и знања која се вреднују у изборном поступку биће проверена у просторијама Општинске управе општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24, о чему ће кандидати бити обавештени телефонским путем или електронском поштом на бројеве или адресе које су навели у пријави.

X Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време код Општинске управе општине Бољевац, којаоглашава интерни конкурс.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене.

Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао вршилац дужности начелника Општинске управе општине Бољевац.

Овај оглас објавити на web страници www.boljevac.org.rs и на огласној табли Општинске управе општине Бољевац.

Сви изрази, појмови, именице придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Датум објављивања: 23.09.2022. године.

​​​​​​​​​ ​ ВД НАЧЕЛНИКА
​​​​​​​​​​Александар Симић

Препоручујемо

ЈАВНИ УВИД У НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ИНДУСТРИЈСКОГ КОМПЛЕКСА ЗА ПРОИЗВОДЊУ ЕКСПЛОЗИВНИХ МАТЕРИЈАЛА „БОЉЕВАЦ БРДО“ И НАЦРТ ИЗВЕШТАЈА О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ИНДУСТРИЈСКОГ КОМПЛЕКСА ЗА ПРОИЗВОДЊУ ЕКСПЛОЗИВНИХ МАТЕРИЈАЛА „БОЉЕВАЦ БРДО“

РЕПУБЛИКА СРБИЈА ОПШТИНА БОЉЕВАЦ   Општинска управа општине Бољевац, Одељење за урбанизам, обједињену процедуру, извршења …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *