Република Србија
Општина Бољевац
Општинска управа
општине Бољевац
Број: 111-7/2022–III-01
23.09.2022. године
Б О Љ Е В А Ц
Датум оглашавања: 23.09.2022. године.
Датум истека рока за пријављивање: 01.10.2022. године.
На основу чл. 4. и 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 113/2017- др. закон, 95/2018 – др. закон, 86/2019 – др. закон, 157/2020 – др. закон и 123/2021 – др. закон) и чл. 4. и 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (“Службени гласник РС“, бр. 95/2016 и 12/2022), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-5133/2022 од 29. јуна 2022. године Општинска управа Oпштине Бољевац
О Г Л А Ш А В А
ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХРАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се раднa местa попуњавају:
Општинска управа општине Бољевац , ул. Kраља Александра 24.
II Радна места које се попуњавају:
У Општинској управи општине Бољевац, путем интерног конкурса попуњавају се следећа радна места:
Радно место: Имовинско правни послови.
Звање: Млађи саветник.
Број извршилаца 1.
Опис послова: решава имовинско правна питања у поступку експропријације, административног преноса, деекспропријације и денационализације; обавља административно техничке послове у поступку давања у закуп, отуђења, размене и дригух поступака у складу са Законом о јавној својини; обавља административне техничке послове у поступку за признавање права и враћању пољопривредног земљишта, утрина и пашњака и задружне имовине у складу са законом, учествује у уређењу земљишта путем комасације; учествује у припреми средњорочних и годишњих програма уређивања грађевинског земљишта са другим надлежним службама; доноси решење о утврђивању земљишта за редовну употребу објекта и формирању грађевинске парцеле; доноси решење по захтеву за конверзију; обавља и друге имовинско правне послове у складу са законом; прати прописе из области урбанизма, грађевинарства, просторног планирања и других прописа из надлежности одељења; помаже обрађивачима у креирању одлука и аката из надлежности одељења; учествује у припреми одлука за Скупштину и Општинско веће из надлежности Одељења; обавља административне послове за потребе Комисије за расподелу скупштинских станова и станова Општинске управе и води евиденцију и документацију о њима; обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководица Одељења.
Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.
За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.
У изборном поступку проверавају се:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:
1) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;) – провераваће се писмено,
2) стручно-оперативни послови (методе и технике опсервацијеприкупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено.
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:
2. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за буџет и то:
Радно место: Послови припреме и праћења буџета.
Звање: Млађи саветник.
Број извршилаца 1.
Опис послова: прати и проучава законске прописе које регулишу материју из области материјално финансијског пословања, финансија и јавне потрошње; координира, усклађује и планира извршавање послова и радних задатака службе у оквиру Одељења; учествује у припреми нацрта буџета, финансијских планова дирктних и индиректних корисника и завршног рачуна буџета;координира послове везане за контролу буџета, буџетског рачуноводства и извештавања; стара се о квалитетном и благовременом извршавању послова из надлежности службе; учествује у изради завршних рачуна и консолидованог рачуна трезора, као и у припреми буџета и састављању Одлуке о буџету; врши електронско плаћање из буџета субјектима према којима буџет има обавезе на основу Одлуке о буџету; прати законске прописе који регулишу област јавних финансија; врши праћење и пражњење средстава депозитног рачуна; врши обрачун и слагање обавеза, прима и припрема документацију за обрачун, припрема и израђује извештаје и планове; саставља извештаје за Скупштину општине Бољевац, Општинско веће, Председника општине и ресорна министарства; обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, руководиоца Одељења и шефа Одсека.
Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.
За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.
Услови: високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и завршен приправнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца и положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.
У изборном поступку проверавају се:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:
3. Одељење за буџет, рачуноводство, јавне набавке и пореску администрацију, Одсек за рачуноводство и јавне набавке и то:
Радно место: Службеник за јавне набавке
Звање: Саветник.
Број извршилаца 1.
Опис послова: у поступцима јавних набавки обавља све административно-техничке послове за Комисију; учествује у планирању набавки; координира радом Комисије за јане набавке; пружа стручну помоћ комисији у вези са спровођењем поступка јавне набавке; уколико није члан комисије, пружа помоћ комисији у изради конкурсне документације, записника о отварању понуда и извештаје о стручној оцени понуда; израђује акте у поступку јавне набавке; припрема и објављује огласе о јавној набавци, објављује план набавки, измене и допунеплана и друге акте на порталу јавних набавки; прикупља податке и сачињава извештај о јавној набавци; одговоран је за благовремену доставу тромесечних извештаја Управи за јавне набаке; евидентира све радње и акте током спровођења поступка и извршења јавне набавке; води евиденицју свих закључених уговора о јавној набавци и евиденцију добављача; одговоран је за транспарентност јавне набавке, обезбеђивање конкуренције, благовремено и ефикасно спровођење јавне набавке. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.
За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.
Услови: високо образовање из научне области правних, економских или машинских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 3 године радног искуства у струци, стручни испит за службеника за јавне набавке, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.
У изборном поступку проверавају се:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:
1) послови јавних набавки ( методологију за припрему и израду плана јавних набавки; методологију за припрему документације о набавци у поступку јавних набавки;) – провераваће се писмено.
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:
1) Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут Општине Бољевац, Правилник о ближем уређивању поступка јавних набавки) – провераваће се писмено,
2) Прописи из делокруга радног места (Закон о јавним набавкама) – провераваће се писмено,
3) Софтвери (посебни софтвери неопходни за рад на радном местуПортал јавних набавки) – провераваће се писмено.
Радно место: Послови ванредних ситуација и противпожарне заштите
Звање: Саветник.
Број извршилаца 1.
Опис послова: израђује посебне планове којима се обезбеђује извршавање обавеза у случају елементарних и других већих непогода у миру; учествује у припреми одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите и обезбеђује њено спровођење; израђује план и програм развоја система заштите и спасавања на територији Општине; обавља административне послове Штаба за ванредне ситуације; ради на изради процене угрожености и плана заштита и спасавања у ванредним ситуацијама; обавља и друге послове који су у надлежности јединице локалне самоуправе по Закону о ванредним ситуацијама; обавља послове које се односе на обезбеђење неопходних услова за остваривање противпожарне заштите у складу са Законом; организује обуку и тестирање запослених у области противпожарне заштите; стара се о исправности апарата за противпожарну заштиту и обезбеђује редовно сервисирање; обавља послове који се односе на контролу уласка и изласка лица као и изношење ствари из објеката Општинске управе у вези са противпожарном заштитом; даје потребне информације у вези противпожарне заштите, обилази просторије и двориште Општинске управе у циљу спречавања нежељених последица у вези противпожарне заштите; обавља стручно-оперативне послове припремања седница Штаба за ванредне ситуације; води записник и израђује извод из записника са седнице Штаба и појединачних аката Штаба; учествује и изради нацрта Процене угрожености од елементарних непогода и других несрећа на територији општине; учествује у изради нацрта Планова заштите и спасавања у ванредним ситуацијама општине; учествује у изради нацрта Плана и програма развоја система заштите и спасавања на територији општине; учествује у изради нацрта Одлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине; учествује у формирању, опремању и обуци јединица цивилне заштите опште намене општине; учествује у изради нацрта Плана функционисања цивилне заштите у општини; учествује у изради нацрта Одлуке о одређивању оспособљених правних лица за заштиту и спасавање у општини; учествује у изради Оперативног плана одбране од поплава другог реда у општини; прати опасности на територији општине и предлаже предузимање одговарајућих превентивних и оперативних мера и сарадњу са субјектима заштите и спасавања; координира са месним заједницама у случајевима елементарних непогада; обавља послове координације планова развоја месних заједница са плановима развоја Општине; стара се о равномерном развоју и улагањима у месне заједнице на територији општине Бољевац; стара се о одржавању система за јавно узбуњивање становништва на територији општине у исправном стању; обавља управне послове у вези са водопривредом; учествује у изради Оперативног плана одбране од поплаве воде другог реда у општини; прати појаву града и доставља годишњи извештај Хидрометорлошком заводу Београд; обавља послове заштите и коришћења вода; обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе, обавља и друге послове по налогу начелника Општинске управе и руководиоца Одељења.
Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.
За свој рад непосредно је одговоран руководиоцу одељења.
Услови: високо образовање из научне области економских, организационих, индустријског менаџмента, машинских, рударских, шумарских, пољопривредних, електротехничких, заштите на раду или техничких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, потребне компетенције за рад на радном месту.
У изборном поступку проверавају се:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:
1) стручно-оперативни послови ( методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;) – провераваће се писмено,
2) управно-правни послови (општи управни поступак; правила извршења решења донетих у управним поступцима;), – провераваће се писмено,
3)административно-технички послови (канцеларијско пословање; методе и технике прикупљања података ради даље обраде;) – провераваће се писмено,
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:
Радно место: Послови економског развоја
Звање: Саветник.
Број извршилаца 1
Опис послова: Организује и координира активности у циљу промоције вредности и принципа функционисања ЕУ, информише руководство општине о ЕУ програмима и току преговора за приступање ЕУ, прати прописе ЕУ од локалног значаја. Прати и прикупља информације о новим ЕУ програмима и фондовима важним за локалну самоуправу, пружа подршку и координира активности за аплицирање код ЕУ фондова. Анализира и процењује постојеће програме подршке ЕУ, идентификује потенцијалне партнере из ЕУ ради заједничког учешћа на пројектима, обавља мониторинг и евалуацију спровођења пројеката и припрема извештаје о пројектима. Обавља аналитичко-оперативне послове који се односе на припрему и реализацију развојних пројеката, обезбеђење додатних финансијских средстава. Припрема и учествује у реализацији јавних набавки по ПРАГ процедури. Службено лице обавља послове вођења поступка и одлучивања у управним стварима из описа овог радног места.
За свој рад непосредно је одговоран шефу одсека и руководиоцу одељења.
Услови: високо образовање из научне области eкoнoмских, инжењерства заштите животне средине, рударско-геолошких, организационих, тeхничких, пoљoприврeдних, прaвних, грaђeвинских, менаџерских, биолошких, машинских и друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит,потребне компетенције за рад на радном месту.
У изборном поступку проверавају се:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада и то:
1) студијско-аналитички послови (методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израде извештаја о стању у области; технике и методе спровођења еx-ante и еx-post😉 – провераваће се писмено,
2) послови управљања програмима и пројектима (планирање, припрему пројектног предлога и изворе финансирања; реализација пројеката;) – провераваће се писмено.
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место и то:
III Место рада: Општинска управа општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24,
IV Aдреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:
Општинска управа општине Бољевац, ул. Краља Александра 24, са назнаком: “ЗА ИНТЕРНИ КОНКУРС“.
V Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Вања Мицаревић, телефон: 030-463-653.
VI Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече од 23.09.2022. године и истиче 01.10.2022. године.
VII Докази који се прилажу уз пријаву на интерни конкурс:
Пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству, изјаву у којој се кандидат опредељује да ли ће сам прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега, извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема, доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, доказ о радном искуству у струци, уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, потврда да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издата од стране државних органа у коме је учесник у интерном конкурсу био у радном односу.
Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији.
VIII Трајање радног односа: за наведенa раднa местa, радни однос се заснива на неодређено време.
IX Провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку:
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, обавиће се провера стручних оспособљености вештина и знања која се вреднују у изборном поступку биће проверена у просторијама Општинске управе општине Бољевац, Бољевац, ул. Краља Александра 24, о чему ће кандидати бити обавештени телефонским путем или електронском поштом на бројеве или адресе које су навели у пријави.
X Право учешћа на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време код Општинске управе општине Бољевац, којаоглашава интерни конкурс.
Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.
Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао вршилац дужности начелника Општинске управе општине Бољевац.
Овај оглас објавити на web страници www.boljevac.org.rs и на огласној табли Општинске управе општине Бољевац.
Сви изрази, појмови, именице придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Датум објављивања: 23.09.2022. године.
ВД НАЧЕЛНИКА
Александар Симић